About Us

   Bong Dunia

 

‘Bong Dunia’ is an interactive news portal for the Bengali speaking people worldwide. It is providing comprehensive news coverage in Sports, People, Entertainment, Jobs & Education, Science & Technology, Business, Astrology, Literature and many more. It is available in Twitter, YouTube, Facebook & Instagram also. It was founded on 1st February 2019.

 

The ‘Bong Dunia’ is powered and developed by ‘GeekyWeb'(www.geekyweb.in), a Web Developing and Digital Marketing Agency. We have build a young and skillful team to run and manage this project on daily basis.

 

‘Bong Dunia’ is the global voice of the Bengali Community. We are going to take this project forward with our team.

 

 

‘বং দুনিয়া’-র কথা

 

‘বং দুনিয়া’ বিশ্ব বাঙালীর একটি আন্তঃসংযোগকারী বহুমুখী গণমাধ্যম। আমাদের সাইটে আমরা বাংলা ও বাঙালী, দেশ-বিদেশের সংবাদ ছাড়াও খেলা, বিনোদন, সাহিত্য, জ্যোতিষ, বিজ্ঞান ও প্রযুক্তি, শিল্প, বাণিজ্য, শিক্ষা ও চাকরি এবং আরও বহুপ্রকার তথ্য ও সংবাদ মানুষের কাছে পৌঁছে দিতে সক্ষম। এছাড়াও ইউটিউব, ফেসবুক এবং ইন্সটাগ্রামেও আমাদের গণমাধ্যম রয়েছে।

 

২০১৯ সালের ১’লা ফেব্রুয়ারি ‘বং দুনিয়া’ প্রথম আন্তরজালভুক্ত হয়। ‘GeekyWeb'(www.geekyweb.in) নামক একটি ওয়েব ডেভেলপিং ও ডিজিটাল মার্কেটিং এজেন্সি দ্বারা এটি চালিত হয়ে থাকে।

 

“সময়ের সাথে হাত মিলিয়ে।” এই প্রতিপাদ্য’টি আমাদের। তাই মানুষের সহযোগিতা কামনা করে সর্বতভাবে ‘বং দুনিয়া’-কে এগিয়ে নিয়ে যেতে আমরা সর্বদা সচেষ্ট।